Reklamacje i zwroty
Procedura reklamacyjna
Poniżej znajdziesz wytyczne do reklamacji lub zwrotów.
Pamiętaj, aby przed podjęciem dalszych kroków skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sytuacji.
Czasami wystarczy krótka rozmowa telefoniczna, aby zaoszczędzić pieniędzy, czasu i niepotrzebnych nerwów.
Jeśli zmieniłeś zdanie
Wypełnij wniosek
Wypełnij formularz zwrotu i odstąpienia od umowy, zeskanuj go i prześlij na nasz adres e-mail.
Zapakuj towar
Potwierdzimy zwrot oraz podamy adres, na który odesłać towar. Należy go starannie zapakować.
Odeślij paczkę
Zgodnie z regulaminem sklepu odeślij do nas zapakowany produkt.
Odbierz należność
W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności, przelewem na konto bankowe.
Najważniejsze informacje
Towar powinien zostać zwrócony w terminie 14 dni od dnia wypełnienia formularza.
Wszystkie produkty muszą być zwracane w opakowaniu producenta, bez śladów używania lub jakichkolwiek zniszczeń.
Do paczki dołącz oryginał formularza zwrotu oraz dowód zakupu (fakturę).
Masz obowiązek zabezpieczyć przesyłkę, aby nie uległa zniszczeniu w transporcie. Preferujemy wysyłkę kurierem, aby monitorować jej transport, aczkolwiek nie jest to warunek konieczny.
Sprzedawca może wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych produktów.